tisdag 29 april 2008

Äntligen kan jag läsa!!


Jippi, nu har jag skaffat mig en sänglampa. Har inte haft någon på 1½ år. Varje kväll har jag kisat med ögonen och försökt läsa i det lilla ljus som min sambos lampa ger. Jag har gett upp jakten på den ultimata lampan, utan det blev IKEAs nya skönhet. Eftersom jag inte vill borra i väggen förslog min sambo att jag skulle köpa en pannlampa istället, roligt va? *Not*



Jag har även saknat ett sängbord, hittade dessa underbara brickbord på plantage, perfekt vid frukostar i sängen. Men sängfrukostar inträffar sällan, synd men inget jag lider av. Självklart har jag tidningen lantliv överst i min tidningsamling.
Ha det fint!
Kramar Kia

4 kommentarer:

Änglahem sa...

Den lampan tycker jag är sååå snygg!! Wow vilken snygg tapet ni har!! och brickborden blev ju också så bra...får kräva frukost på sängen*tihi*....gillar inte själv att äta i sängen.

Ha det gott!
Kram/Ulrika

junhe sa...

den lampan gillar jag oxå, har sett ngt liknande på ikea... hoppas du får en fortsatt bra vecka/ kram junhe

MiaMaria sa...

Hej!

Visst är de så snygga, skulle viljaha men jag vet icke vart bara....såg dem igår på Ikea...

Trevlig helg!
Miamaria

Frida sa...

Vilken fin lampa! Jag behöver också ett ordentligt sängbord. Nu har jag en förvaringsåda som sängbord. Det funkar väl inte så bra.
Kram Frida