söndag 20 april 2008

Dessa älskade korgar!

Nu har våren kommit. Det känns i hela kroppen. Många kvällar tillbringas i skogen istället för i soffan och framför datorn, vilket känns bra men ibland längtar jag till datorn.


Söndagen började med en lång promenad med hundarna och M i det härliga vädret. Efter det åkt vi till ICA och lyxade oss med smoothe. Har inte hittat de ulitmanta balkongmöblerna ännu, vill ha billigare och vita (så klart). Men balkongen har fått vårblommor, planterade dem i dag. Min önskan är att äga grönafingrar. Alla har vi varit nybörjare!



Jag har massor av korgar hemma, de fungerar utmärkt till förvaring. Nu skall jag visa min nya korg, den står längs fotändan i sovrummet. Den fungerar superbra att ha överkast och kuddar i. Jag hittade den på en loppis i Säffle. Jag stod och titta på dem länge, men bestämde mig för att inte köpa den. Kom på en dag senare att jag ångrade mig. Ringer min kära vän som bor i Säffle och bad henne att köpa den. Som tur var fanns den kvar! För endast 55 kr blev den min. Jag tycker att den är fin som den är, så den kommer inte få någon vit färg på sig.



Ha det bra min bloggvännen och passa på att njuta i solen!





Mångar Kramar /Kia

6 kommentarer:

Frida sa...

Hej!
Visst är det härligt med vår. Som du säger känns det i hela kroppen.Man blir mycket piggare och gladare. Vilka fina korgar, har tyvärr ingen själv.
Ha en trevlig kväll!
Kram Frida

Solsjö - Under en vind sa...

Korgen är fin och kuddarna i likaså! Visst är det skönt nu när man kan vara ute allt mera!

Ha det gott, kram!

MiaMaria sa...

Hej!

Visst är et underbart när solen visar sig man blir fylld av energi.

Vacker korg...perfekt i fotändan.

HA´det så gott!
Miamaria

Änglahem sa...

Jaa äntligen har våren kommit!! Behövs verkligen efter denna solfattiga och regniga sk. Vinter!!

Vilken tur att korgen fanns kvar! Ser ju hur fin ut som helst!! innehållet ser också så fint ut, lilla nallen me like!*fniss* är svag för små gosiga nallar!

Ha det gott!
Kram/Ulrika

Anonym sa...

Hej gumman! Jag tänkte bara dela med mig av en blogg med tillhörande butik som snart öppnar för våren. Butiken ligger mellan Åmotfors och Charlottenberg om du blir sugen på ett besök. http://hemtgarn.blogspot.com/

Anonym sa...

Hej! Läste att du letar utemöbler till schysst pris. Tänkte bara tipsa dig om gammeldags vita trämöbler till bra pris, på Ica maxi faktiskt. Jag slängde mig över dom. Som sagt, ett litet tips!