torsdag 10 april 2008

Kruka och hundbus!!


Den här härliga kruka hittade jag för en guldpeng på myrorna. Den passar utmärkt till min lilla myrtenträd. Varje morgon när jag vaknar får jag se mitt lilla träd. Jag börjar få en fin samling av myrtenträd, har fyra stycken nu.



I helgen skall jag försöka ta mig tid till att röja på vinden. Vill inte ens tänka på hur mycket det är sortera men efteråt känns det alltid underbart. Det är kommer kännas lyxigt att ordning och reda på vinden.



Idag har jag haft besök. Mina grannar har också två söta chihuahuor, Hugo och Astrid. Att busa i sängen är superkul tycker de. De skänker massor av kärlek och glädje.
Ha en fin helg!!
Kramar Kia

8 kommentarer:

Frida sa...

Oj vilka söta hundar. Krukan är jättefin!
Kram frida

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket hundgäng, kan tänka mig hur kul de har!

Fint i krukan med myrtenträdet!

Ha en skön helg!
Kram!

Änglahem sa...

Blev lite konfunderad....4st??!! Har jag missat något?! Men jag fick ju min förklaring....Dom ser sååå söööta ut!!!! Är de lätta att träna, eller bara busiga*hihi*??

Ha en skön helg! uppe på vinden....där skulle vi behövt vara med, skulle gjort hela vintern....nu tror jag vi väntar till hösten*fniss* Blir såååå varmt under sommaren så det blir snabbt in och hämta vad det nu är som ska ner, sen ut fort som bara den.

Kramar/Ulrika

drömmen om vitt sa...

Vilken fin liten kruka, har precis köpt ett eget myrtenträd och det lever fortfarande.
Trevlig helg!
Lotta:)

Anonym sa...

Hej sötnos!
Liza blev Bästa tik femma, med championkvalitet! var ni kvar då?!

vi hörs i veckan.
Kram!

Elisa Day sa...

Vilka härliga hundar! Dom verkar vara på bushumör! Kram

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej
Jag är ny på bloggen kikade in på din sida och såg Vavvorna i sängen ursött.. Jag har också en Vavva tjej... Kika in hos mig...
Mvh Linda

hagagården sa...

hej
vilken trevlig blogg du har.
Jag har ochså två chihuahuaor o en av dom ska få valpar om två veckor ca.
dina hundar var super gulliga.
ha det gott
ninni