tisdag 13 maj 2008

Jag kräver minst 48 h per dygn!



Tiden räcker inte till, bloggen har fått komma i andra hand. Men så jag har saknat er och era fina inlägg. Jag har alltid varit barnsligt förtjust i urnor och pokaler. När jag var hemma hos mina föräldrar hittade jag denna ljuvliga kruka i växthuset. Krukan passar utmärkt att ha i köksfönstret Snart är det dags att köpa pelargoner till balkongen, jag har fortfarande kvar vårblommorna. Pelargonerna i köket får flytta ut när det blir varmare. Självklart blir det vita pelargoner men jag är tycker också om rosa. Kramar Kia

Mina blommor på balkongen.



5 kommentarer:

Änglahem sa...

Jag hååler med dig....48 timmar till folket!!! iaf kvinnfolket!!*hihi*

Välkommen tillbaks! Vi behöver alla paus ibland....har själv haft en, tror att jag bett gud och alla människor om ursäkt snart*fniss*..det bara bidde så, en liten paus. Man kan ju inte hinna med allt...tyvärr!

Både rosa och vita pelargoner är fina tycker jag.

Ha en bra dag!
Kram, Ulrika

Änglahem sa...

...hååler...Håller, ska det ju vara...bråttom, bråttom....

Kram

drömmen om vitt sa...

Sååå fint det kommmer att bli med vita och rosa pelargonier.
Ha en trevlig helg!
Lotta:)

Frida sa...

Vilka vackra bilder! Jättefin kruka en sån skulle jag med vilja ha. I bland är det svårt att få tiden att räcka till.
Önskar dig en trevlig helg!
Kram frida

Anonym sa...

Hej!
Kul o se dig i lördags, även om jag inte minns direkt vad vi sa. Bara att det var trevligt och jag blev glad :) haha!

Hoppas vi ses snart igen.
Puss och Kram Janni