fredag 30 maj 2008

Uteliv!




Fy på mig igen. Jag har haft en bloggpaus till. I veckan som har gått har jag fixat med balkongen. Jag har hittat bra samt funktionella möbler, eller jag har egentligen inte hittat dem utan fått dem . Gratis är gott! Möblerna har jag fått av mina svärföräldrar, så snällt. Det är utmärkt när inte ens budget som student är stor. Nu har jag i alla fall sommarlov. Låter som jag går i småskolan men idag har vi gjort den sista uppgiften. Om någon vecka är sommarlovet slut då gäller det sommarjobb.








Ha det fint och njut av den härliga värmen!


Kramar Kia

18 kommentarer:

Frida sa...

Vilken fin balkong!Gratis utemöbler är inte heller fel:-) Har inte heller mycket pengar just nu. Det är hårt att vara student och arbetslös. Ha ett riktigt skönt sommarlov nu innan du ska börja jobba!
Kramar Frida

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

vilka underbara utemöbler.Bänken är ju bara wow...den skulle sitta fint här....*LER*

jättefint du har inrett balkongen...tummen upp för dig.

Ha en underbar helg!
Kram nilla

Gårdsromantik sa...

Så fint du har det på din balkong - den där bänken var jättefin!

Kram Maud

MiaMaria sa...

Hej!

Men så fint du har gjort det på balkongen med möbler och en massa härliga blommor. Passar ju toppen nu när vi har det så gott.....man är ju ute hela tiden!

Fast här håller vi på att städa källaren gissa om vi har skräp...

HA´det så gott i helgen!
MiaMaria

My Lovely Things sa...

Härligt med fådda möbeler..du har gjort så fint på din balkong en riktig oas..
kram anna

Marie sa...

Vilka underbara utemöbler du har fått och vad fint du har gjort på balkongen! Ser jättehärligt ut!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

drömmen om vitt sa...

Så fint det blev på balkongen och vilka söta utemöbler.
Ha der gott!
Lotta:)

Malin - I min trädgård sa...

Jättefint utemöblmang du fått! Guliga svärföräldrar du har.

Vilken snygg tapet från Laura Ashley! Blev såå sugen!

Ha det bra!

junhe sa...

snygga detaljer på din balkong!!! ha en bra tisdag

kram junhe

junhe sa...

hoppas du fortfarande njuter av semestern/ kram junhe

Mjuka sa...

Ljuvlig ballkong ser det ut att vara!!
Första gången här
Ha det bäst
kramar Malin

Elisa Day sa...

hoppas du kommer tillbaka snart! Kram

Piffa och Puffa sa...

Ser att du har en fin svart blomlåda med sniderier på väggen. Har precis varit in på en annan blogg som har en likadan fast i vit. Båda är lika fina oavsett färg. Är det en gammal blomlåda eller går den att köpa ny?
Kram Anette

junhe sa...

tittar in igen för att se om du kommit tillbaka från semestern *hihi*

ha dt gott/ kram junhe

junhe sa...

long time no seen...hoppas du har det bra!

trevlig helg

kram junhe

junhe sa...

hallo där =) visst är det härligt med en paus...men nu är dt väl dags att komma tillbaka va´*hihi*

ha en bra helg/ kram junhe

junhe sa...

saknar det "sockersöta"

hoppas du är ok/ kram junhe

Emma - inredning och annat kul sa...

Åh snälla. Var har du köpt densöta vita cykeln som du har fotograferat på headern? Söt som bara den :)