måndag 25 februari 2008

Lungor till salu!!


Jag har varit små förkyld i några veckor nu men har tränat lite smått ändå, fy på mig. Idag begav jag mig till träningslokalen och tog ett styrkepass, det skulle jag inte har gjort. Visst är det skönt efteråt men under passet kändes det som en stod en stor fett karl på mitt bröst. Det var helt enkelt nästan omöjligt att andas. Vid detta tillfälle hade jag sålt mina lungor för några kronor.


Här får ni se en överblick på mitt kök. Favoriten i köket är helt klart mitt slagbord. Helst skulle jag vilja ha ett annat golv men som sagt bor jag i en hyreslägenhet. Ser ni mina nya hyllor. Kommer mer närbilder senare i veckan.
Kramar Kia

9 kommentarer:

Frida sa...

Tack så mycket! Ranukler är enav mina favoritblommor. Fint kök du har, gillar bordet. Jag längtar också efter att träna. Har varit förkyld länge. Men jag försöker vänta tills jag blir riktigt bra, tyvärr någon dag till.
Ha det bra!
kram Frida

Solsjö - Under en vind sa...

Underbart kök och slagbordet är ett riktigt vill-ha objekt!!!

Var rädd om dig med träningen om du inte är tillräckligt pigg!!

Kram!

Kannor och karaffer sa...

Hej !

Vilket underbart kök - håller med bordet är jättefint - ja allt är fint! Visst är det kul när man känner sig nöjd med något man gjort själv!!

Ja madonnan kostade runt 600kr - inte billigt men jag ville ha den! Den är ca 60 cm hög och kan stå ute.....du ser jag plusar på med argumenten...hihi

Ha det gott!
/Ann

Rosengårdens Inredning sa...

Tack för dina ord hos mej....
Vilket fint kök du har... mysigt med hyllorna och kuddarna i stolarna.....
Ha det gott//Kram Malin

Tonje sa...

så fint det bordet og de stolene var! Må være kjempe koslig å ha hele familie samlet rundt det til en koslig middag=)

Så masse fine funn du har gjordt...den tallerkenhyllen til bare 25kr var ett nydelig kupp! Gleder meg til å se nærbildene av de nye hyllene på kjøkkenet=)

"M" sa...

Krya på dej...du borde vila inte träna...fy på dej...hälsan....och ditt kök är jättefint..

Maria sa...

Gillar både soffan och bordet!!!
Det är nog mest du själv som stör dig på golvet, vet hur det är - oftast är det bara en själv som ser hemmets skavanker.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilket fint kök! Skulle gärna ta hand om både bordet och soffan!

Det låter otäckt med en stor fet karl på bröstet...ta det lugnt!
Kram
Marie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Oj då, krya på dig...ja, många som är sjuka nu!!Fint o vackert kök ni har

kram Millan