fredag 29 februari 2008

Mina nya hissgardiner.

Dessa underbara hissgardiner har jag fått av min mamma. Hon är jätteduktig på att sy och gör det mesta på min beställning. När jag var mindre syde hon också en del kläder, tyvärr gör hon inte längre det. Men jag skall börja tjata lite=)





Detta är den sista köksbilden.Som ni ser är jag ingen mäster fotograf men det får duga. Älskar murgörna, ett puls är att de är lätt att sköta. Kronorna har jag köpt i Säffle på en lantlig inredningsbuktik.




Den andra bilden skall förställa mina hundar. Jag tog den i går på skogsprommenaden men det är inte lätt att få en bra bilden på ett par hundar som springer som tokar. Skall försöka lägga ut en ett filmklipp på mina små hundar när de springer i skogen, så härligt att se.



Kramar Kia

6 kommentarer:

Frida sa...

Vilken fin gardin! Gillar verkligen dina krukor!
Kram Frida

Anonym sa...

Hej på dej!
Jätte fin gardin och super fina krukor.
Vad härligt att se hundar med vårkänslor.

Visst längtar jag efter våren och den kommer bara inte lika tidigt som i Sverige.
Vi har också mycket längre sommar än ni.
Så det kommer!
Ha en fin helg!
Kram Bodil.

Unknown sa...

Så jättefin hissgardin,så duktig din mamma är!=)Dina små hundar är verkligen jättegulliga,fin liten filmsnutt!=)Ha en skön Lördag!

Kram Maria

Solsjö - Under en vind sa...

Vad fina de är!!!

Ha en fortsatt skön helg, kram!

Marie sa...

Vilken fin hissgardin din mamma har sytt! Jag gillar också kronor, dina var jättesöta!

Du undrade över min tavla med text. Det är en plansch som ser ut som ett gammalt dokument. Jag har köpt mitt i butiken Bettys i Borås. Vitrinskåpet fick jag för 10 år sedan, det är köpt i en antik/loppis butik i Göteborg som inte längre finns. Från början var det dock brunt!

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Marie

Anonym sa...

Var har du köpt den snygga lampan i fönstret? Är på jakt efter en sån till vårt sovrum..
Sen, din mamma är ju fantastisk på att sy. Tänk om min mamma kunde vara intresserad av sånt..
Men det roligaste är ju att du tycker murgrönan är lättskött.. hahahaha! skrev nyss i ett tidigare inlägg och frågade dig hur du behåller dom vid liv, mina dör direkt :)