torsdag 27 mars 2008

Pest & Bäst!!

Jag har blivit utmanad av Frida som har bloggen http://minlillahorna.blogspot.com/ och av Lotta som har bloggen http://drommevit.blogspot.com/ att visa vad som är pest och bäst hemma.

Det som är pest hemma är mina garderober, jag har fullt med kläder och ingen ordning. Att få ordning på detta skulle ta många timmar. Jag drömmer om en walk-in-closet , där skulle mina skor, handväskor, smycken och kläder förvaras efter säsong och färg. Det blir mitt projekt när jag skaffar hus. Varning för hemska bilder. Jag behöver väl inte säga att jag älskar kläder, det är det jag investerar mina pengar i.



Mina linnen och T-shirt
Totalt kaos


Det som är bäst hemma är mitt stora kök. Jättestort är det inte men tillräckligt stort för att vara en lägenhets tvåa. En annan favvo i hemmet är vårt sovrum.

Kramar Kia

11 kommentarer:

drömmen om vitt sa...

Hej hopp!
Sådär ser det ut i våra skåp med, tur att man kan stänga dörrarna:) Jätte gulligt du har i köket.
Lotta

Frida sa...

Tack! Dit kök är alldeles underbart! Det där med gareroberna känner jag igen mig i.
Kram Frida

Solsjö - Under en vind sa...

Förvaring, förvaring, förvaring....det kan man aldrig få för mycket av!!

Ditt kök är helt lovely!!!

Önskar dig en skön kväll & helg! Kram!

Anonym sa...

Viken härlig röra. Vi har en klädkammare man går in i men där har det en förmåga att hopa sig på samma sätt, jag tror det bara är på bilder i inredningstidnigar det funkar snyggt med walk in closets.Stort fint kök ni har.Du undrade om mitt lotusfat, det kommer från en butik på Odengatan som heter Raja.Kram Katta

Vita maränger sa...

Det blir lätt så i skåpen. Särskilt om man har barn har jag märkt. Fint kök du visade. I like.
KRAM

Anonym sa...

Hejsan!
Jo, då vi har fisk idammen gulfiskar och forell men de håller sig undan när man badar. Det är 6 meter djupt på de djupare ställena.
Sen har vi grodor och och vi har haft sköldpaddor.

Vad fstort och fint ert kök är och så fint det blev med väggorden. Gadrobs utrymme är alltid ett dilemma. Vi har tre mindre gå in gadrober som vi byggt. Men vi behöver mer.

Ha en fin fredag!
Kram Bodil.

Anonym sa...

At hålla ordning i skåp o garderober är såååå tråkigt, därför ser det ut så där i de flesta hem!hihi

Må gott

Nina på Kyrktorpet sa...

Vilken fin och underbar matplats ni har i köket!

Maria renoverar sa...

Hej!
Såg på "Vita ranunkler" att du gillar stora, gamla dockskåp. Jag har lagt ut bilder på min dotters dockskåp på min blogg. Kika in om du vill (http://mariarenoverar.blogspot.com/). Ser också att vi båda bor i Karlstad...kul!
Hälsningar MARIA

MiaMaria sa...

Ditt kök är alldeles fantastiskt förstår att det är BÄST!

Och garderober är inte roliga osh det blir lätt stökigt. Men det där tror jag nog att du fixar på någon dag......
HA´det så gott!
Miamaria

Marie sa...

Hihi, tänk att det lätt blir så stökigt i garderober och skåp. Känner definitivt igen mig!
Köket är jättevackert, förstår om det är en favorit!

Trevlig helg!
Kram Marie