söndag 16 mars 2008

Överraskning!

Härliga kuddar med spetsdetaljer.


Jag älskar överraskningar, speciellt paket. Idag fick jag en överraskning av min mamma. Hon har sytt flera härliga kuddar och satt på gammal spets, de är så vackra. Jag fick välja ut två stycken som fick följa med mig hem. Ni förstår att jag blev superglad, mindre glad blev min sambo. Han förstår inte varför man skall ha så mycket kuddar över allt. Ni vet hur det är, de förstår inte det där med inredning eller annars kanske de inte vill förstå.=) Visar även bilder på några vackra påskägg som är också en gåva ifrån min mamma.



Påskägg i vitt porslin. Högst upp på ägget sitter en pärla, så sockersött.

Ha det fint! Kramar Kia

14 kommentarer:

Vita maränger sa...

oj vilka fina spetskuddar.
Jag har några sådana med monogram också.
Fint ägg.....
Är det änglavingar du har i bakgrunden?
KRAM

Solsjö - Under en vind sa...

Underbara fina kuddar! Vi förstår dig! (även om den bätter hälften inte alltid gör det...fniss....)

Ha en fortsatt skön kväll! Kram!

Frida sa...

Visst är det roligt att få paket. Jättefina örngott din mamma har gjort! Gillade påskägget jättemycket!
Kram Frida

MiaMaria sa...

Hej!

Men sån tur man kan ha som har en mamma som är så duktig.....underbara kuddar det kan man verkligen inte få för många av.

Och din hall är alldeles perfekt ljus och fin. Och en massa härliga ting.

HA´det så gott!
Miamaria

Anonym sa...

Vilka fina kuddar och ägg du fått av din mamma.Det är roligt med överraskningar och presenter så där när man inte väntar det.Hortensia brukar jag sänka ned i en balja med vatten när den ska vattnas det var länge senjag hade en nu men jag har för mig att den skall vattnas ofta.Kram Katta

junhe sa...

jättesöta kuddar du fått...tack för länkningen =)

My Lovely Things sa...

hej!!

Vilken go mamma du har..sicka fina gåvor....kuddarna är ljuvliga...
äggen är helt beårande..så fina..
ha en bra dag..
kram anna

My Lovely Things sa...

jag glömde ju..
hoppas att ni hittar ert drömboende..det som hindrar oss att leta hus längre bort en vårt samhälle är att våra barn går på en fantastisk friskola..min ena son har koncentrationssvårigheter och får så bra hjälp där..
det vill man inte flytta ifrån..

du kjuspåse är jätte lätt att sy..du bar syr som en påse..man kan sätta på spets på..behöver inte vara en stryka på bild..
ha det gott..
kram anna

Maria sa...

Det var en snäll mamma du har! De ver så fina, gillar monogram och spetsar på mina kuddar - känns lyxigt!

Elisa Day sa...

Ja det är en speciellt känsla att gå runt på ishotellet. Ljuden dämpas ju av snön och det är en lite magisk stämning där pga det speiciella ljuset. Oj vad många vackra bilder du visar! Har missat några inlägg, så jag hade mycket fint att titta på hos dig :) Kram

Marie sa...

Vilken gullig mamma du har, kuddarna är jättefina!

Kram Marie

drömmen om vitt sa...

Sååå socker sött. Vilka fina kuddar. Min man förstår sig inte heller på de där med kuddar. Men det gör jag.

Anonym sa...

Hej!

Tusen tack för dina goa ord om mina stolar.

Jättefina kuddar och verkligen sockersött ägg.

Karlar förstår aldrig varför vi vill ha så många kuddar. Det ligger i deras gener att tycka så, fniss.

Snäll mamma du har.

kram Bodil.

Mamma C sa...

Kul med paket, när gubbarna har ingen känsla för inredning :-) Ägget var mycket vackert.
Kram Mamma C